+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Obzor - Pec pod Sněžkou Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 79 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 19.3.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
20 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

David

rodina se staršími dětmi, 17.7.2020

Kaznějov Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hezké pokoje, milý personál u snídaní / v restauraci

  • Přihlásit se k pobytu nebylo při příjezdu na hotel asi po 3 třech pokusech možné asi 30-45 minut, protože tam jaksi nikdo nebyl, zaskočil ochotný kolega z restaurace. První co si (nejspíš) majitel hotelu vyžádal, byla úhrada pobytu. Beze všeho, není to nestandartní, jen pokud se u check-inu v podstatě žádné info o hotelu, snídaních, check-outu, wifině apod. nedozvím a přijdu ještě o peníze, dělá to mizerný dojem. Nepochybuji o tom, že dotyčný pán není od fochu (hotelnictví) a pokud je, tak nechápu, jak je to možné. :) K tomu musím přičíst ještě fakt, že u nás po celou dobu nebyla pokojská, aby vynesla odpadky, doplnila toaletní papír, vyměnila ručníky ustlala postele apod. To až na naše upozornění třetí den pouze jednou proběhlo (pobyt byl 5 dnů / 4 noci). Předposlední den pobytu ještě zněla (nejspíš) z restaurace reprodukovaná a relativně hlasitá hudba do 0:19 v noci. A nakonec v restauraci, kde jsme druhý den pobytu večeřeli, jsme museli na objednané jídlo čekat cca 60 minut, aniž by restaurace byla alespoň z poloviny obsazená.

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 29.7.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana

dospělý pár, 18.7.2020

Stěžery Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • snídaně venkovní posezení

  • kuře na povrchu kůže černá, maso tuhé grilované kuře uvnitř s krví chyběla mi informovanost o okolí, o možnostech výletů a tůr, ne každý ví, co se v okolí nachází. Například mapka v jídelně či v chodbě u pokoje s náměty výletů v nejbližším okolí

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 10.2.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 2.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Gabriela

rodina s malými dětmi, 24.12.2019

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ochotný personál.

  • V pokoji nebyl stůl na kterém by se dalo psát ,ani dosah Wi-Fi . Špatně reagující světelná čidla, museli jsme si svítit mobilem.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

skupina přátel, 22.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Hotel je nove zrekonstruovany, pekne prostorne pokoje. Krasne vychozi misto pro prochazky, hotel je primo na sjezdovce Bramberk, kousek od nastupni stanice lanovky. Snidane vynikajici, veliky vyber. Personal mily a ochotny. Pokoje prostorne.

  • V koupelne pro ctyri osoby nam chybely policky na kosmetiku. Na podlaze nebylo uklizeno. K veceri jsme si dali "hotovku" chinu, dalo se to jist, spatne to nebylo, ale byla to takova UHO omacka s ryzi a za 170 kc to bylo velmi prehnane.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Petr Šklíba

jednotlivec, 13.2.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina se staršími dětmi, 10.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • snidane

  • chybel stolek s zidli pak chybelo varna konvice a sklenicky na vodu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.1.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel byl pěkně zařízen , čistý - dobrá lokalita. V restauraci velmi ochotný personál.

  • Né vše fungovalo.Za 4150 kč na noc pro dva bych očekávala neděravé prostěradlo na osmi místech a funkční pokojovou službu. Mylně jsme očekávali ,že za tuto cenu o nás bude dobře postaráno-v četně přepravy zavazadel a né ,že budeme jěště za vše dále připlácet.Pokud by byla cena ubytování srovnatelná s okolními chalupami ,neměli bychom námitek a rádi bychom se vrátili.Za tuto cenu -versus služby ne.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 27.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • skvělé snídaně, pěkné vybavení pokojů, všechno nové, hezké, dětský koutek přivítají zejména malé děti

  • není prováděn každodenní úklid pokojů, což zejména koupelna s WC vyžaduje.... stejně jako odnos odpadků.... protože probíhá rekonstrukce objektu, okolí hotelu proto nebylo upraveno, chtělo by to nějaké hřiště pro děti - trampolína, houpačky, skluzavka atp... - větší vyžití

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Michal

rodina s malými dětmi, 24.2.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Poloha hotelu je naprosto perfektní. Není nic lepšího, než to, že si nandáte lyže u vchodu hotelu a sjedete si kopec rovnou dolů. Výhled z balkónu je také krásný. Pěkná restaurace a šikovný kuchaři

  • Bohužel celý krásný dojem nám tak trochu kazila obsluha restaurace. Nemůžu říci, že byly neochotný, ale když přijdete do restaurace v 16.10 h s malým dítětem požádat o vývar tak vám řeknou, že je momentálně kuchyň od 16:00 do 17:00h uzavřena. Nemyslím si, že pro své hosty, obzvlášť s malým dítětem je náročné zařídit jeden vývar. Nechali nás sedět u stolu a těch 50 min čekat :(( Restauraci mají otevřenou do 22:30 myslím, ale údajně i déle dle obsazenosti. Pokud obsluze nestačí 4 stoly hostů a lidi na baru, tak už nevím ... Obsluha Vám již nic nedá a pokud ano tak se slovy ,,vezměte si to na pokojˇˇ Nelogické pokud se tam dva stoly seznámí, nebo se sejdou více známých na jednom hotelu :)) V tomto směru je to opravdu škoda. V dětském koutku je sice fajn fotbálek a šipky, ale pro ty menší toho tolik není a také ne zrovna v nejlepším stavu. Při kontrole účtu jsme měli naúčtovanou zálohu za klíče. Ochotně nám ji vrátili, ale kdybych si toho nevšimla, tak jsme o pár korun přišli.

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Vit

dospělý pár, 14.9.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Hotel je na peknem a klidné miste

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 6.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

rodina se staršími dětmi, 24.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Hotel je moderně zařízený, čistý, snídaně formou švédských stolů vynikající :-)

  • Příjezdová cesta k hotelu je v katastrofálním stavu. V zimě si neumím vůbec představit, jak se dá k tomuto hotelu dojet obyčejným autem, byť bychom měli řetězy. Doporučuji náhon 4x4 v zimním období! Dále kolem hotelu není zatím dokončena výstavba příjezdové cesty (napůl štěrk) a parkovacích míst (těch je pomálu a tak občas stojíte kdesi na louce opodál).

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Obzor - Pec pod Sněžkou odpověděl na tuto recenzi.
V zimě se k hotelu autem dojet nedá. Parkuje se na centrálním parkovišti v Peci odkud jezdí rolby a skůtry. Kvalitu příjezdové cesty řešíme s městem, ale bohužel je ve vlastnictví KRNAP. Převod majetku z KRNAP na město je neskutečně složitý a trvá dlouho.

Pawel Grabski

rodina s malými dětmi, 14.1.2018

lubuskie Polsko

  • Celkové hodnocení
80 %
  • New hotel after reconstruction. Very pleasant. Recommendable :-)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

rodina s malými dětmi, 22.1.2023

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marcela Hausmann

dospělý pár, 18.10.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Personál

  • Málo vyžití, pokud je špatné počasí.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10